Ofte silte spørsmål

Generelt

Ja, det er helt gratis! 

Ladeprisen er oppgitt på hver lader i appen.
Ladeprisen enten en fastpris, eller spotpris. Spotpris er Nordpool spotpris + et påslag verten setter.  

Ja, de som ikke har fastpris.
For å forsikre oss om at verten alltid får dekket strømkostnadene sine tar Laddel i bruk spotprising, som vil si at prisen for ladingen følger dagens strømpris. Slik får gjesten også den mest rettferdige prisen på sin lading. 

Det er gjesten som må ha med seg ladekabel. 
Men vert kan også om ønskelig la sin ladekabel stå i ladeboksen til enhver tid. 

Nei, denne informasjonen blir behandlet og kryptert
av vår betalingsløsningspartner Stripe. Stripe blir bruk av mange kjente aktører, samt Amazon og Facebook.

Gjest

Det gjør du enkelt i Laddel appen. 

1. Velg laderen du ønsker å lade på.

2. Trykk «Lad her». Nå har du 15 minutter på deg til å starte ladingen.

3. Koble til bilen og trykk på «Start»

4. Voilà, nå lader du!

For å stoppe din lading trykker du inn på din lading i appen, og deretter «Stopp». 
Nå kan du dra ut kabelen fra bilen. 

Det burde ikke skje, men om du er så uheldig så kan du ringe vår kundeservice på +47 48009875 så fikser vi det straks.

Bedrift

Det vil variere ut ifra  blant annet geografi og tilgjengelig kapasitet i det elektriske anlegget. Vi sender gjerne ut elektropersonell på en uforpliktende og gratis befaring.

Vi jobber med å få på plass en løsning som muliggjør nedbetaling og leasing. 

De vil dere automatisk få rett inn på din bankkonto mellom 1. og 7.  annenhver måned.

Det er også mulig å ta fastpris som ladepris. 
Sammen ser vi på hva dere ønsker, og hva som passer hos dere. 

Lurer du fortsatt på noe?

Vårt Laddel support team vil gjerne hjelpe deg!